phone

ﻣﻌﺮﻓﯽ مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)


مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM) شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﺑهبود ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻭ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﺪﻣﺕ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﻭ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺗﺴﺮﯾﻊ ﺩﺭ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﻭ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺷﺒﮑﻪ ﺁﺏ ﻭ ﻓﺎﺿﻼﺏ، ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻭ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﻬﺎﯼ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.

ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ و هم استانی های عزیز ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﺗﺮﮐﯿﺪﮔﯽ ﻟﻮﻟﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﺏ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ، ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ، ﮐﻨﺘﻮﺭ مشترکین، دستکاری در ﺍﻧﺸﻌﺎﺑﺎﺕ ﺁﺏ ﻭ ﻓﺎﺿﻼﺏ، هدر رفت آب توسط مشترکین یا سایر ﻣﻮﺍﺭﺩ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻠﻔﻦ 122 ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺎ ﺍﻋﺰﺍﻡ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﺯ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺖ ﺁﺏ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﺍﯾﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﻭ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﺋﯽ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻣﻮﺭ ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﻧﯿﺰ ﻓﻌﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺍﻋﻢ ﺍﺯ ﻋﺪﻡ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻗﺒﺾ ﺁﺏ ، ﻗﺮﺍﺋﺖ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﻭ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﮐﻨﺘﻮﺭ ، ﺍﻓﺖ ﻓﺸﺎﺭ ﺁﺏ ﻭ ﻗﻄﻌﯽ ﺁﺏ ﻭ ... ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM) شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی که با شماره تلفن اختصاصی 122 شناخته شده و به شهروندان محترم ارائه خدمت می نماید، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﺱ ها ﻭ ﻣﻄﺮﺡ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺳﻌﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻧﺤﻮ ﺍﺣﺴﻦ ﺑﺎ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻣﻮﺛﺮ ﻭ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺑﺎ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﺷﺮﮐﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺑﻮﺟﻮﺩ ﺁﻭﺭﺩ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﯾﻦ ﺗﻼﺵ ﻫﺎ، ﺭﻓﻊ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭﺣﺪﺍﻗﻞ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻤﮑﻦ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. این مرکز ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﺍﺕ و انتقادات ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻠﻔﻦ 122 سامانه پیام کوتاه 5000201522 و شماره 1522 تلفن گویای خدمات قبوض ، آماده دریافت پیشنهادات و ارائه خدمات به شهروندان محترم می‌باشد .