phone

معرفی مرکز 122

ﻣﻌﺮﻓﯽ مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان ( 122 )

 

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان ( 122 )  ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﯼ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﺩﻥ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻭ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﻭ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺗﺴﺮﯾﻊ ﺩﺭ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﻭ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺷﺒﮑﻪ ﺁﺏ ﻭ ﻓﺎﺿﻼﺏ ﻭ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻭ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺘﻬﺎﯼ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭﺗﻤﺎﻡ ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ ﺗﺮﮐﯿﺪﮔﯽ ﻟﻮﻟﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﺏ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ، ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎ، ﮐﻨﺘﻮﺭ ، ﺍﻧﺸﻌﺎﺑﺎﺕ ﺁﺏ ﻭ ﻓﺎﺿﻼﺏ ﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭﮐﻠﯽ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻠﻔﻦ 122 ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺎ ﺍﻋﺰﺍﻡ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﺯ ﻫﺪﺭﺭﻓﺖ ﺁﺏ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﺍﯾﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﻭ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﺋﯽ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻣﻮﺭ ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﻧﯿﺰ ﻓﻌﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺍﻋﻢ ﺍﺯ ﻋﺪﻡ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻗﺒﺾ ﺁﺏ ، ﻗﺮﺍﺋﺖ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﻭ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﮐﻨﺘﻮﺭ ، ﺍﻓﺖ ﻓﺸﺎﺭ ﺁﺏ ﻭ ﻗﻄﻌﯽ ﺁﺏ ﻭ ... ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. 122 ﻣﺮﮐﺰ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﺱ ﻭ ﻣﻄﺮﺡ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺑﻬﯿﻨﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺳﻌﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻧﺤﻮ ﺍﺣﺴﻦ ﺑﺎ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻣﻮﺛﺮ ﻭ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺑﺎ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﺷﺮﮐﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺑﻮﺟﻮﺩ ﺁﻭﺭﺩ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﯾﻦ ﺗﻼﺵ ﻫﺎ ﺭﻓﻊ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭﺣﺪﺍﻗﻞ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻤﮑﻦ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﺍﺕ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻠﻔﻦ 122 سامانه پیام کوتاه 5000201522 و شماره 1522 تلفن گویای خدمات قبوض ، آماده دریافت پیشنهادات و ارائه خدمات به شهروندان محترم میباشد .