phone

اهداف مرکز 122

اهداف مرکز ارتباطات مردمی 122




 

-ایجاد بستر لازم برای کسب رضایت مشترکین و شهروندان محترم از خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی.
 -2 جمع آوری اطلاعات و گزارش حوادث مربوط به شبکه آب و فاضلاب و سایر موارد امور مشترکین به مدیران ارشد شرکت.
 -3 ایجاد ارتباط دو سویه بین مشترکین محترم و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی.
 -4 ساماندهی تماس های شهروندان محترم با واحدهای مختلف شرکت در مرکز ارتباطات مردمی 122.
-5  کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به درخواستهای مردمی.
 -6 افزایش کیفیت خدمات رسانی و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری شرکت.
 -7 تجزیه وتحلیل حسن انجام وظایف حوزه های اجرایی و ستادی مرتبط و ارائه گزارش به مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت
.