اهداف مرکز ارتباطات مردمی 122
1 -ایجاد بستر لازم برای کسب رضایت مشترکین و شهروندان محترم از خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی.
-2 جمع آوری اطلاعات و گزارش حوادث مربوط به شبکه آب و فاضلاب و سایر موارد امور مشترکین به مدیران ارشد شرکت.
-3 ایجاد ارتباط دو سویه بین مشترکین محترم و کارکنان واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی.
-4 ساماندهی تماس های شهروندان محترم با واحدهای مختلف شرکت در مرکز ارتباطات مردمی 122.
-5 کاهش مراجعات حضوری از طریق اطلاع رسانی و رسیدگی به درخواستهای مردمی.
-6 افزایش کیفیت خدمات رسانی و سرعت بخشیدن به فعالیتهای جاری شرکت.
-7 تجزیه وتحلیل حسن انجام وظایف حوزه های اجرایی و ستادی مرتبط و ارائه گزارش به مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت .