پرتال اصلی
صفحه اصلی
درباره ما
معرفی مرکز 122
اهداف مرکز 122
تاریخچه و پیدایش 122
اساسنامه شرکت آب و فاضلاب استان
منشور اخلاقی
اطلاعیه
سوالات متداول
خدمات
ثبت شماره همراه جهت حذف قبوض کاغذی
مشترکین تبریز
مشترکین شهرستان ها
مشاهده سوابق صورتحسابها و پرداختهای مشترکین
اعلام کارکرد کنتور
لیست دفاتر پیشخوان دولت
درخواست آزمایش کنتور آب
ارتباط با مسئولین مرکز
تماس با ما
تاریخ :
سه شنبه 15 آبان 1403
کد
91
لینک کوتاه
:
با حضور مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور انجام شد// قدردانی از ۳۰ تن از شهروندان آب یار آذربایجان شرقی
آیین تجلیل از شهروندان آب یار در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور برگزار شد.
مراسم آیین تجلیل ازشهروندان آب یار شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی باحضور جناب آقای دکتر بختی مدیر کل محترم روابط عمومی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور وجناب آقای دکتر سوری مدیر محترم ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور بابرنامه ریزی مرکز مدیریت ارتباط بامشتریان شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی برای اولین بار در کشور برگزار گردید
این مراسم به منظور قدردانی از تلاشهای مستمر شهروندانی که نقش کلیدی در ترویج الگوی مصرف بهینه دارند برگزار شد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تلاشهای همیاران آب در حفظ و صرفهجویی منابع آبی قدردانی کرد و گفت: همیاران آب نهتنها در حفظ منابع آبی نقش مؤثری ایفا میکنند، بلکه بهعنوان سفیران فرهنگی، اثربخشی مهمی در ارتقای آگاهی عمومی دارند.
مهدی بختی افزود: مدیریت مصرف آب یک نیاز اساسی در دنیای امروز است. با توجه به تغییرات اقلیمی و کاهش منابع آبی، این همیاران هستند که با آموزش روشهای صحیح صرفهجویی در مصرف آب و آگاهسازی عمومی در مورد تأثیرات منفی مصرف بیرویه آب، نقش بسزایی دارند.
او اضافه کرد: شایسته است از همیارانی قدردانی کنم که بدون هیچ چشمداشتی در خدمترسانی به شهروندان ما را یاری میکنند؛ این مشارکت بیچشمداشت، بزرگترین سرمایه اجتماعی برای هر سازمان است.
او با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط دوسویه میان شرکتهای آب و فاضلاب و مردم افزود: یکی از چالشهای مهم شرکتهای خدمات شهری، یکسویهبودن ارتباط آنها با شهروندان است. ما نیازمند دریافت بازخورد و نقدهای مردم هستیم.
بختی با تاکید بر دشواریهای تامین آب شرب اظهار داشت: هزینههای سنگینی صرف تامین آب شرب میشود تا با شاخصها و استانداردهای بهداشتی سازگار باشد. این آب از مسافتهای طولانی به شهرها منتقل میشود و باید مسئولانه مصرف شود.
همچنین محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت نقش شهروندان در فرهنگسازی مدیریت مصرف آب گفت: «همیاران آب به اطلاعرسانی در خصوص مصرف بهینه آب میپردازند و این موضوع را به فرهنگی نهادینه تبدیل کردهاند که در نهایت به آسایش و آرامش مردم کمک میکند.
او ادامه داد: هر شخصی که موضوع مدیریت مصرف آب را جدی میگیرد، در مورد سایر خدمات شهری نیز همین رویکرد را دنبال میکند و اهمیت این فرهنگسازی نباید نادیده گرفته شود.
در پایان این برنامه از ۳۰ تن از شهروندان همیار آب با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
نوشته شده
در
سه شنبه 15 آبان 1403
تعداد بازدید
6
برچسب ها
آب فاضلاب آذربایجان
مهندس خانی
ارتباطات مردمی 122
روابط عمومی