طی مراسمی از مشترکین آب یار که درجهت اطلاع رسانی حوادث از طریق سامانه 122 با شرکت آب وفاضلاب همکاری مینمایند تجلیل به عمل آمد
طی مراسمی از مشترکین آب یار که درجهت اطلاع رسانی حوادث از طریق سامانه
122 با شرکت آب وفاضلاب همکاری مینمایند تجلیل به عمل آمدمدیرعامل آبفای استان در این مراسم با اشاره به تاثیر ارتقای فرهنگ مدیریت مصرف آب بر منابع آبی گفت: ارتقای فرهنگ مدیریت مصرف آب و افزایش سطح آگاهی مردم پیرامون منابع آبی از طریق گفتگوهای اجتماعی و فرهنگی با نهادهای مدنی، همچنین از طریق فرهنگ سازی عمومی و مشارکت مدنی همه اقشار جامعه می تواند مصرف آب را مدیریت کرده و چالش های زیست محیطی را برطرف نماید
. وی حفظ منابع آبی به ویژه در استان آذربایجان شرقی را مهم و حیاتی قلمداد نمود و گفت: تمهیدات لازم در این راستا توسط شرکت آبفا آذربایجان شرقی اندیشیده شده است و البته از همه مهمتر هریک از افراد جامعه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در استفاده درست از آب و حفاظت از آن سهم به سزایی دارند که باید این مهم را در دستور کار قرار دهند
. وی خاطرنشان کرد: مهم نیست که تلاش ما جهت حفظ آب کوچک باشد یا بزرگ ، باید به شکل اجتماعی و گروهی در مسیر صرفه جویی آب حرکت کنیم و صرفه جویی را مسئولیت اجتماعی خود بدانیم زیرا در صورت خشکسالی و کمبود آب ، ضرر و زیان آن شامل همه افراد جامعه خواهد شد و آن زمان گریبان همه آحاد جامعه را خواهد گرفت زیرا مسئولیت اجتماعی خود را جهت صرفه جویی در مصرف آب انجام نداده ایم
. خانی ضمن تقدیر از عملکرد واقدام مشترکین عزیز ، این همراهی ها را یک موهبت برزگ دانسته و گفت : ما بایستی این همراهی وهمیاری را برخود مقدس دانسته و از همه مشترکین ومردم عزیز وفهیمی که ما را در امر خدمات رسانی بموقع و شایسته یاری می نمایند تقدیر نماییم
. او با بیان اینکه تلاشهای مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت آبفا، در کنار همراهی و مشارکت مردم موجب تامین نیاز آبی مشترکان در فصل گرم سال، با کمترین میزان تنش و اختلال، خواهد شد ، گفت: همراهی در اجرای راهکارهای مدیریت مصرف آب، یکی از شاخصههای فرهنگی مردم استان آذربایجان شرقی محسوب میشود
. خانی تاکید نمود: به موازات رعایت الگوی مصرف توسط بخش عمدهای از مشترکان شرکت آبفای استان، در موضوع هدررفت آب نیز همراهی وهمیاری قابل توجهی توسط مردم شریف استان دریافت شده که جمیع این اقدامات در کنار تلاش مستمر همکاران مرکز ارتباط با مشتریان و جوابگویی مشترکین و سامانه 122در فرهنگسازی و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، منجر به عبور از شرایط سخت تابستان سال جاری خواهد شد
. وی با اشاره به نقش واحد 122 بهعنوان پل ارتباطی بین شهروندان و شرکت آب فاضلاب گفت: تمامی سازمانهایی که به نوعی وظیفه خدماترسانی به شهروندان را عهدهدار هستند برای برقراری ارتباط با مشترکان خود به راههای گوناگون ارتباطی متوسل شده تا ضمن انتقال معنی و مفهوم مورد نظر بازخوردهای مشترکان را دریافت کنند و در راه پیشبرد اهداف سازمانی بکار برند
. دراینمیان سامانه ارتباط مردمی 122 با بهرهگیری از فناوریهای نوین ارتباطی و توان و تخصص کارشناسان مجرب نقش بسیار مهمی در جلب رضایت مشترک ایفا مینماید
. خانی افزود سامانه ارتباط 122 در هر لحظه از شبانهروز آماده پاسخگویی به شهروندان آذربایجان شرقی و دریافت پیامها و گزارشهای مردمی است و در جهت تسریع در انجام مطالبات مختلف متنوع و تسریع در رسیدگی به حوادث آماده پاسخگویی به مشترکین میباشد
. مدیرعامل آبفای استان در خصوص مزایای تماس با سامانه 122گفت: سامانه ارتباط مردمی 122 جایگزین مراجعات حضوری مردم و مشترکین شدهاست که امکان برقراری ارتباط آسان و شبانهروزی و باعث صرفهجویی در وقت، هزینه و کاهش ترددهای درونشهری شده و همچنین تحقق منشور حقوق شهروندی را میسر می سازد
. وی خاطرنشان کرد: همه ما در راستای خدمت رسانی مطلوب و پایدار به مردم شریف رسالتی عظیم بر عهده داریم و باید با احساس مسئولیت، همراهی و همدلی مجموعه، در جهت رضایت تمام مشترکین و شهروندان گام برداریم .