پرتال اصلی
صفحه اصلی
درباره ما
معرفی مرکز 122
اهداف مرکز 122
تاریخچه و پیدایش 122
اساسنامه شرکت آب و فاضلاب استان
منشور اخلاقی
اطلاعیه
سوالات متداول
خدمات
ثبت شماره همراه جهت حذف قبوض کاغذی
مشترکین تبریز
مشترکین شهرستان ها
مشاهده سوابق صورتحسابها و پرداختهای مشترکین
اعلام کارکرد کنتور
لیست دفاتر پیشخوان دولت
درخواست آزمایش کنتور آب
ارتباط با مسئولین مرکز
تماس با ما
تاریخ :
يکشنبه 25 شهريور 1403
کد
89
لینک کوتاه
:
از شهروندان آبیار استان آذربایجان شرقی تجلیل شد
دومین جلسه تجلیل از مشترکین "آبیار" با حضور مدیرعامل آبفای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از شهروندان "آبیار" بر اهمیت ارتقای فرهنگ مصرف بهینه آب و افزایش آگاهی عمومی در خصوص منابع آبی تأکید کرد.
وی با اشاره به نقش کلیدی مشارکت مردم و نهادهای مدنی در مدیریت مصرف آب و حل چالشهای زیستمحیطی، حفظ منابع آبی استان را حیاتی دانست و از اقدامات شرکت آبفا در این زمینه خبر داد.
وی همچنین از همراهی مشترکین در گزارش موارد تخلف و هدررفت آب قدردانی کرد و افزود که سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (122) بهعنوان پل ارتباطی با شهروندان بهصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات است.
مدیرعامل همچنین تأکید کرد که این لوحهای تقدیر بیانگر اهمیت و ارزش مشارکت شهروندان مسئولیتپذیر است و شرکت آب و فاضلاب استان بهعنوان بخشی از وزارت نیرو این همکاریها را ارج مینهد.
وی تصریح کرد که گزارشهای شهروندان از هدررفت آب، نقش مهمی در حفظ منابع آبی ایفا میکند و این روند باید ادامه یابد.
عظیمپور، قائممقام شرکت آب و فاضلاب نیز در این مراسم با تشکر از مدیرعامل شرکت برای دستور تجلیل از شهروندان "آبیار"، به اهمیت احساس مسئولیت شهروندان در همکاری با شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد و این تجلیل را بهعنوان یک ابتکار نوین در سطح کشور معرفی کرد.
در پایان مراسم، شهروندان "آبیار" انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.
نوشته شده
در
يکشنبه 25 شهريور 1403
تعداد بازدید
28
برچسب ها
مهندس خانی
آب فاضلاب تبریز
ارتباطات مردمی 122
روابط عمومی