phone
تاریخ : پنجشنبه 2 تير 1401
کد 47

رئیس جدید سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس خانی مدیر عامل آبفای آذربایجان شرقی، مهندس بنایی به عنوان رئیس جدید سامانه ارتباطات مردمی 122 منصوب و از خدمات مهندس رفیعی رئیس قبلی این مرکز تقدیر گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مدیر عامل آبفای استان در خصوص اهمیت مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ گفت: شرکت های آب و فاضلاب به منظور ارائه خدمات مناسب، نیاز به ارتباط دائمی با مشترکین خود دارند.
مهندس خانی افزود: خدمات قابل ارایه در این مرکز در شش بخش پاسخگویی به سوالات، ثبت درخواست خدمات، رسیدگی به شکایات وپیگیری آن، نظرسنجی و بازخورد، اطلاع رسانی و ارایه گزارش های تحلیلی و مدیریتی قابل تفیک هستند.
وی ادامه داد: نهایتاً اینکه آب و فاضلاب بیش از گذشته تلاش می نماید مشکلات مردمی در رابطه با آب را با توجه به حساسیت و اهمیت آن، لحظه ای رصد نماید تا بتوانیم با عملکرد مطلوب رضایت مندی بیشتری بین مشترکان محترم داشته باشیم.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان اظهار کرد: امروزه فضای مجازی ارتباط بین دستگاههای اجرای و مردم را بیش از حد نزدیک کرد و این فرصت را به وجود آورده که مردم بتوانند به راحتی نقطه نظرات و انتقادات خود را بازگو نمایند.
مهندس خانی در پایان تاکید کرد: کاربران سامانه 122 بایستی به طور شبانه روز پاسخگوی سوالات و درخواستهای مردم باشند و با صبر و حوصله و سعه صدر با مشترکان برخورد داشته باشند .



  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 2 تير 1401
  • تعداد بازدید 62