phone
تاریخ : شنبه 30 بهمن 1400
کد 41

دریافت نشان بلورین D2 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34000 توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در پنجمین دوره جایزه مدل ملی 34000 مدیریت منابع انسانی که به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد ، موفق به دریافت نشان بلورین D2 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی و تندیس شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان ، آئین اختتامیه ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی هم‌زمان با اعطای جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی به سازمان‌های رهسپار تعالی، برگزار شد. ۲۰۷ شرکت و سازمان برتر دولتی و خصوصی در این جایزه شرکت کردند و در انتها  ۴۴ شرکت موفق به کسب نشان و تندیس جایزه به‌تناسب سطح بلوغ منابع انسانی در آن شدند. شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در پنجمین دوره جایزه مدل ملی 34000 مدیریت منابع انسانی که به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد حضور یافته و در اولین تجربه حضور خود موفق به دریافت نشان بلورین D2 جایزه ملی مدیریت منابع انسانی و تندیس شد.
سطوح امتیازات در استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی، به‌گونه‌ای است که ۲۰۰۰۰ امتیاز آن مربوط به سطوح بلوغ فرآیندی و ۱۴۰۰۰ امتیاز آن نیز بررسی نتایج و نگرش‌های کارکنان در خصوص متغیرهای بنیادین منابع انسانی ازجمله رضایت شغلی، تعهد سازمانی، ماندگاری و عدم تمایل به ترک خدمت، سلامت و بهداشت روان‌شناختی، اعتیاد به کار و  تعلق می‌باشد.
این گواهینامه بر اساس ارزیابی انجام شده توسط تیم اعزامی دبیرخانه جایزه ملی 34000 مدیریت منابع انسانی در دی ماه سال جاری بوده و در این برنامه فرایند های مختلف حوزه منابع انسانی شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت.
گواهینامه این دوره از جایزه ملی مدل 34000 در ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی به مهندس  عظیم پور معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت اعطاء شد.
  • نوشته شده
  • در شنبه 30 بهمن 1400
  • تعداد بازدید 33