phone
تاریخ : يکشنبه 20 تير 1400
کد 27

حمید رضا کشفی معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور :

تقویت زیرساخت‌های منابع آبی در تبریز و آذربایجان، یک ضرورت است.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان: استاندار اذربایجان شرقی درخصوص تنش آبی پیشرو و همچنین پیگیری مطالبات وخواسته های استان با معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوردیدار کرد.
در این دیدار که مهندس علیرضا ایمانلو مدیر عامل آب و فاضلاب استان و همچنین مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز حضور داشت، استاندار آذربایجان شرقی در خصوص کارهای انجام شده در مورد گذر از تنش آبی در استان تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر مشکلی در تأمین آب نداریم و علت قطعی آب در مناطقی از تبریز، مربوط به قطعی‌های برق است، افزود: همه مدیران صنعت آب و برق باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد کمترین میزان قطعی‌های آب و برق در استان باشیم.
دکتر پورمحمدی در خصوص افزایش اعتبارات پروژه های حوزه آب و فاضلاب استان در  لایحه بودجه ۱۴۰۰ با معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بحث و گفتگو کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم با کمک شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با تخصیص سریع بودجه مصوب شده شاهد افتتاح فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب باشیم تا علاوه بر شهر تبریز دریاچه ارومیه هم از مزایای این طرح بزرگ که بزرگ‌ترین تصفیه خانه در حال ساخت کشور هست بهرمند شوند
در پایان این نشست مهندس کشفی معاون راهبری و نظارت  بهره برداری  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از همکاری این استان با شرکت مهندسی تشکر کرد و از زحمات مهندس ایمانلو که با برنامه ریزی دقیق و مناسب در رفع تنش آبی استان نقش بسزایی داشت تقدیر و نسبت به پیگیری سایر موارد  قول مساعد داد.
حمیدرضا کشفی با بیان اینکه وضعیت آبی برخی از شهرهای کشور، نزدیک به بحرانی است، اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های منابع آبی در تبریز و آذربایجان، یک ضرورت است و تلاش می‌کنیم اقدامات لازم برای جلوگیری از تنش آبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اعتبارات نسبتا" مناسبی با توجه به شرایط خاص شهر تبریز برای استان آذربایجان شرقی در نظر گرفته شده، افزود: تا امروز اعتبار ملی برای شبکه توزیع نداشتیم و برای اولین بار در حال تصویب اعتبار در مجلس برای سند پایداری توزیع هستیم که بتوانیم از این طریق بخشی از مخازن پهنه‌ها و شبکه توزیع را اصلاح کنیم که مناطق موجود در ارتفاع را که آسیب پذیری بیشتری دارند، بهبود بدهیم.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 20 تير 1400
  • تعداد بازدید 56