phone
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1404
کد 183

جهت بهبود پاسخگویی به مشترکین محترم، اردوی آموزشی آشنایی با حوادث و اتفاقات برگزار شد.

کارکنان پاسخگویی مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان به جهت بهبود پاسخگویی به مشترکین گرامی از اداره حوادث و اتفاقات منطقه 3 آب و فاضلاب تبریز بازدید کردند .

هدف از این اردو، آشنایی با تجهیزات فنی اعم از لوله ها  - اتصالات – مخازن آب - شبکه های ورودی و خروجی مخازن – دستور العمل های مهندسی کشیک و اعزام به حوادث – آشنایی با اجرای ترمیم حوادث در محل حادثه و ... به جهت پاسخگویی صحیح و تشخیص درست مشکل مشترکین گرامی از اداره حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب منطقه 3 تبریز با همکاری صمیمانه آقایان مهندس بیانی – اقای صلاحی و با همراهی آقایان مهندس مودی و آقای غزنوی و با برنامه ریزی مدیر محترم مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان جناب آقای دکتر طالبی صورت گرفت .
در بخش انبار تجهیزات ، انواع لوله ها ، اتصالات و ابزارهای مرتبط شناسایی و توسط کارشناسان فنی معرفی و تشریح شدند . مخزن ذخیره آب از نظر ایمنی مورد بررسی قرار گرفت و نکات مرتبط با بازرسی های دوره ای و الزامات ایمنی ارائه شد . در ادامه گروه آموزشی به یکی از محلات اعزام و از نزدیک نحوه ترمیم شبکه حادثه دیده بازدید به عمل آوردند.




























 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 19 آبان 1404
  • تعداد بازدید 11