phone
تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
کد 17

اهدای 2۰۰۰ بسته ماسک رایگان در نماز عید سعید فطر توسط شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان از اهدای 2000 بسته ماسک رایگان توسط این اداره در نماز عید سعید فطر در میان نمازگزاران خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان: مهندس پورآقاجان مدیر دفتر روابط عمومی با اعلام این مطلب اظهار داشت: جایگاهی در سطح شهر تبریز به همین منظور ترتیب یافته بود که به همت همکاران روابط عمومی به تعداد 2000 بسته ماسک با شعار مدریت مصرف آب به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و برای تسهیل و دسترسی فوری شهروندان به ماسک در بین نمازگزاران عید سعید فطر توزیع شد. 
توزیع این ماسک ها بین مردم بیشتر جنبه فرهنگ‌سازی داشته و به واقع نوعی امر به معروف و امر به لزوم رعایت مسائل بهداشتی جهت مقابله با این ویروس منحوس و آگاهی سازی عمومی در جهت رعایت الگوی مصرف آب که این دومقوله رابطه تنگاتنگ و دوسویه داشته و وجود آب و منابع زیرزمینی از ضروریات و لازمه پیشرفت و آبادانی هر جامعه می باشد تلقی می گردد .
این مقام مسئول یادآور شد: از آنجا که مردم برای انجام کارهای ضروری و پیشبرد امور روزانه زندگی و کاری خود پیوسته باهم در ارتباط بوده و لزوم استفاده از ماسک ضروری می باشد .لذا این عمل خیر موجب آموزش و عمل به پروتکل های بهداشتی و فرهنگ درست مصرف کردن را در بین مردم افزایش خواهد داد.
مهندس پورآقاجان تاکید کرد: بسیاری از شهروندان این آگاهی را دارند که باید از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اما به علت مشغله هایی که دارند، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش می کنند. ما ماسک را به صورت رایگان در میان نمازگزاران گرانقدر توزیع نمودیم و با شعاری که بر روی بسته های اهدایی درج گردیده ، درواقع اقدامی بوده تا سهمی در افزایش فرهنگ استفاده از ماسک در فضای عمومی داشته  و در روند پیشگیری بیماری کرونا و ذخیره آب به عنوان نعمت حیاتی و مقدس برای آیندگان کمک شایانی بنمائیم .
وی خاطر نشان کرد : درراستای همین اصل با مشارکت خانه محیط زیست در بیمارستان کودکان تبریز (بخش سرطانی) و چندین نوبت در امور خیریه های تبریز حضور یافته و بسته های ماسک رایگان توزیع گردید.




  • نوشته شده
  • در سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
  • تعداد بازدید 39