phone
تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402
کد 65

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان : آبفای آذربایجان شرقی جزء بهترین شرکت های آب و فاضلاب در کشور است

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از مدیر و کارکنان روابط عمومی و مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی بر نقش و جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف و موفقیت شرکت تأکید کرد و افزود: نام گذاری این روز بر اهمیت روز افزون روابط عمومی ها در جوامع ارتباطات افزوده و به همین خاطر به قلب تپنده مجموعه های مختلف مبدل شده است و این امر وظایف روابط عمومی ها را دو چندان می نماید به گونه ای پیشرفت هر اداره ای به عملکرد این واحد وابسته است که در این میان روابط عمومی شرکت های آب و فاضلاب باید علاوه بر وظایف سازمانی خود مردم را هرچه بیشتر به مدیریت مصرف آب نیز ترغیب نمایند.
مهندس خانی تولید محتوای موثر را یکی از برنامه های اصلی روابط عمومی ها برشمرد و خاطر نشان کرد: باید کارکنان روابط عمومی ها با برنامه های از پیش تعیین شده و با اهدافی مشخص برای مخاطبین در گروه های مختلف اقدام به تولید محتوا نمایند تا بتوانند اثر گذاری مطلوبی در جامعه داشته باشند.
وی با اشاره به شرایط آبی حاکم در تابستان امسال ادامه داد: بدون تردید فعالان عرصه روابط عمومی با اطلاع رسانی به موقع و جامع به مردم نقش قابل توجهی در گذر از تابستان داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در سطح استان جزء 7 دستگاه تصمیم گیر مدیریت عالی استان در بین 86 دستگاه استانی می باشد و در سطح کشور نیز به عنوان دبیر اصلاح ساختار شرکت آب و فاضلاب کشور نیز فعالیت می کند که همه این عناوین به خاطر برتر بودن تمام واحدهای مختلف شرکت در مجموعه فعالیت خودشان می باشد.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی به بخشی از عملکرد این دفتر در طول سال گذشته اشاره کرد و افزود: مدیریت مصرف آب یکی از برنامه هایی است که در دستور کار این دفتر  قرار دارد و در این زمینه تلاش های بسیاری انجام شده است.
مهندس پورآقاجان ادامه داد: هر ساله با شروع فصل گرما، موضوع صرفه جویی و مصرف درست منابع، برجسته تر از زمان های دیگر می شود و موضوع مشارکت عمومی برای گذر از تنش آبی، حیاتی تر می شود
وی افزود: کشور ما با محدودیت منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز تلاش می کند تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف نماید.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در این راستا دفتر روابط عمومی سعی دارد با بهره گیری از همکاریهای جمعی و مشارکت های همگانی به خصوص با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های سازمانهای مردم نهاد نسبت به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اقدام نماید.
مهندس پورآقاجان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت با حضور در برنامه های مختلف برنامه ها ی صداوسیما، نسبت به ارائه گزارش عملکرد و توصیه ها و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب به شهروندان اقدام نموده است.
وی اضافه کرد: پیامهای آموزشی با موضوعات صرفه جویی در مصرف آب به صورت بنر و پلاکارد، توزیع پوستر های متنوع ، دفتر نقاشی، دفتر یادداشت، کتاب قصه و بسته های فرهنگی در خصوص صرفه جویی و راه های مصرف صحیح آن در بین شهروندان و همچنین هماهنگی با ائمه محترم جمعه و جماعات استان برای تبیین موضوعات مربوط به آب و اصلاح الگوی مصرف در نماز جمعه تمامی شهرهای استان از دیگر فعالیت هایی است که در هفته صرفه جویی انجام خواهد شد.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد: با همکاری رسانه های مختلف و   NGO ها در فضای مجازی و سطح شهر اقدام به انتشار و نصب بنر در اتوبوس شهری، نصب بنر در نقاط مختلف شهر تبریز و همچنین طراحی وتولید موشن گرافی، انیمیشن، خبر، پوستر، کلیپ و اقدام به برگزاری برنامه و مسابقه های افزایش سطح سواد آبی همشهری های عزیز در محلات پرتردد و شلوغ تبریز و همچنین همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش خواهیم داشت تا با اجرای برنامه های مختلف دانش آموزان را با مصرف بهینه آب آشنا سازیم.
مهندس پورآقاجان بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف بهینه آب تاکید و از مردم خواست که حتما با مدیریت در مصرف آب شرکت آب و فاضلاب را در تامین هر چه بهتر آب یاری کنند.
در ادامه این مراسم مدیر مرکز پاسخ‌گویی به مشتریان با تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی به بیان عملکرد خود پرداخت و گفت: با تلاش همکاران پرتلاش مرکز CRM بالای نود درصد مردم از نحوه پاسخ‌گویی و حل مشکلات، احساس رضایت دارند.
 مهندس بنایی افزود: اولین موردی که در این مراکز کمبود آن احساس می‌شد نبود نرم‌افزار CRM بود که با تلاش مدیر عامل و قائم ‌مقام محترم شرکت خریداری و در حال راه‌اندازی است.
 وی ادامه داد: با همکاری کارشناسان فرم نظرسنجی با سوالات متفاوت طراحی و با کمک همکاران مرکز پاسخ‌گویی به‌صورت تصادفی از مردم نظرسنجی به عمل آمد که بالای نود درصد با تأیید خدمات و عملکرد شرکت آبفای استان از احساس رضایت کامل برخوردار بودند.
 مدیر مرکز پاسخ‌گویی به مشتریان شرکت آبفای استان تصریح کرد: شیوه‌نامه مکالمه برای همکاران محترم طراحی کردیم تا با مطالعه دقیق آن عملکرد و پاسخ‌گویی بهتری در زمان برقراری مکالمه داشته باشند.
مهندس بنایی اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته فقط دو شهر تبریز و مرند تحت پوشش سامانه 122 بود که با تدابیر اتخاذ شده شهرهای مراغه، اهر ملکان، جلفا، سراب و بستان‌آباد نیز راه‌اندازی شدند که به این ترتیب می توانیم به بالای هفتاد درصد مشترکین پاسخ‌گو باشیم و در بقیه شهرها نیز با همکاری نفراتی از کارمندان آن شهرستان اقدام به هماهنگی با فرد مذکور نمود تا مشکلات شهروندان به آن‌ها اطلاع‌رسانی و در کمترین زمان ممکن حل شود.
در پایان مراسم تعدادی از همکاران به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و از همکاران حوزه روابط عمومی و مرکز پاسخ به مشتریان به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی تجلیل و قدردانی شد.































  • نوشته شده
  • در شنبه 30 ارديبهشت 1402
  • تعداد بازدید 35