phone
تاریخ : سه شنبه 15 تير 1400
کد 23

برگزاری برنامه آموزشی و تفریحی با محوریت صرفه‌جویی در مصرف آب

به‌مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، ویژه‌برنامه آموزشی تفریحی جشن آب برای کودکان ۷ الی ۱۰ سال در محله خلیل‌آباد تبریز برگزار شد .
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان،  به‌مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، ویژه‌برنامه آموزشی تفریحی جشن آب برای کودکان ۷ الی ۱۰ سال در محله خلیل‌آباد تبریز برگزار شد .
این جشن با هدف ارتقاء فرهنگ صرفه‌جویی آب وبا همکاری خانه فعالین محیط‌زیست و توسعه پایدار استان و در دفاتر تسهیل‌گری محله خلیل‌آباد و همچنین مشارکت حفاظت محیط‌زیست استان آذربایجان شرقی در خانه سلامت ارم اجرا شد .
مهندس پورآقاجان مدیر روابط‌عمومی و آموزش همگانی در این مراسم با بیانی شیوا و گویش های کودکانه، راهها و روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب رابرای کودکان تشریح نمود .
وی در خصوص لزوم آشنایی کودکان و نسل نوجوان با مقوله آب و نحوه پاسدارای از  مایه حیات بخش الهی گفت : سنین کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای نهادینه کردن اصول و الگوهای درست در وجود و نهاد آنان می باشد و ما می توانیم با آموزش های بنیادی و کارآمد،  فرهنگ استفاده درست و بجا از آب را پایه گذاری کنیم .لذا هدف ما از برگزاری اینگونه مراسم و جشن ها، آشنایی با نحوه تولید و چرخه منابع آب تجدید پذیر و چگونگی تصفیه و انتقال آب به دست مشترکین و همچنین آموزش استفاده درست و بهینه از آب و جلوگیری از هدر رفت آن می باشد . 





















  • نوشته شده
  • در سه شنبه 15 تير 1400
  • تعداد بازدید 47