phone
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1399
کد 9

تقدیر از رابطین روابط عمومی با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان

هم اندیشی و نشست رابطین روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان: نشست و هم اندیشی رابطین روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان با حضور  مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت ، مهندس عباس پور قائم مقام و مهندس پایا و مهندس عظیم پورمعاونین شرکت در سالن اجتماعات برگزار گردید.
در این جلسه مهندس ایمانلو ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده و تشکیل جلسه، به تبیین اهداف و برنامه های شرکت آب و فاضلاب در راستای افزایش فرهنگ عمومی مصرف پرداختند.
وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب شرکتی خدماتی و مردم محور می باشد گفت : توجه وافی وکامل به موضوع افزایش فرهنگ عمومی جامعه در قبال مصرف آب و بحث صرفه جویی، موضوع با اهمیت و مهمی بوده که انتظارها از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی به عنوان متولی این امر بسیار و بحق می باشد.
وی افزود باید اقدامات و عملکرد شرکت آب و فاضلاب به نحو درست و شایسته و مستمر به دید عموم گذاشته شود تا بتوان زحمات کارکنان شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ها و کل استان انعکاس داد.
وی اشاره کرد: اگر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطوح بالا و به نحو احسن انجام پذیرد و زحماتی که در عقبه ی تولید و آبرسانی  و رساندن آن به دست هموطنان صورت می پذیرد به درستی منعکس گردد ، مطمئنا هموطنان عزیز نیز زحمات عزیزان در شرکت آب و فاضلاب را بی پاسخ نخواهند گذاشت.
وی همچنین گفت: ما باید در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخش عمومی مردم عزیز، سهم شایان و جلوتر از سایر بخش ها داشته باشیم و شرکت آب و فاضلاب همیشه آماده است که ایده های جدید و نو و درست را پذیرفته و استفاده نماید.
در این جلسه مهدی پورآقاجان مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت، گزارشی از عملکرد سال 99 در حوزه روابط عمومی و آموزش همگانی ارائه نمود.
 و ی گفت: در بخش اطلاع رسانی و در حوزه رسانه ای اقدامات خوب و سازنده ای انجام پذیرفته که میتوان به برگزاری (اسپانسری) 30 برنامه مسابقه تلوزیونی ، 50 عدد برنامه عملکردی در حال بخش از شبکه استانی، (اسپانسری)30 برنامه مسابقه رادیویی ، و برنامه های رادیویی و تلوزیونی مختلفی که مدیریت عامل  و معاونین شرکت  در رسانه ملی حضور یافته اند اشاره نمود .
 وی افزود : در حوزه تبلیغات محیطی  25 بنر فعال در سطح کلانشهر تبریز نصب گردیده که برنامه داریم در پیک مصرف سال آینده تعداد آن به 100 عدد افزایش دهیم .
همچنین حدود 25 دستگاه اتوبوس شهری به صورت فعال برای مدیریت مصرف وجود دارند که برنامه این هست که  آن را به 2 دستگاه اتوبوس بزرگ آب تبدیل نموده و به شکل دائمی در سطح شهر حضور یافته و با ارائه خدمات و مشوق هایی به منظور مدیریت مصرف، فعالیت نمایند. حدود 5000 بسته 10 تایی، ماسک های کودک و بزرگسال با شعار های مدیریت مصرف در سطح شهر توزیع گردیده است.
پورآقاجان اشاره نمودند که : در زمینه انتشارات نیز در سال گذشته بروشورهای عملکرد مختلفی داشتیم ویک کتابچه با عنوان عملکرد شرکت در یکپارچه سازی آماده گردیده و یک کتاب نیز امسال برای اولین بار  با عنوان عملکرد شهرستانی سال 99 مراحل پایانی خود را سپری می نماید.
وی افزود از طریق سازمان های مردم نهاد اقداماتی صورت گرفته که از جمله آنها اقدام  به دیوارنویسی در سطح شهر با موضوع مدیریت مصرف آب  بوده و افزایش فرهنگ سواد آبی که با استقبال زیباسازی شهرداری همراه بود. در انتهای سال جاری پوستر هایی با موضوع مدیریت مصرف در خانه تکانی عید تهیه شده که با همکاری سازمان های مردم نهاد توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد :  با توجه به تفاهم نامه ای که وزیر محترم نیرو و وزیر محترم آموزش و پرورش منعقد کرده اند و ابلاغ شده است. موضوع افزایش سواد آبی در سطح مداراس آغاز گردیده  و قصد داریم در برنامه هایی از جمله سامانه شاد برای دانش آموزان به اجرا گذاشته شود .
وی با اشاره به اقدامات انجام یافته در حوزه روابط عمومی و رسالت خطیری که در عرصه افزایش آگاهی سازی و فرهنگ عمومی مصرف دارد ، ابراز امیدواری نمودند که بتوان با تلاش مضاعف و شبانه روزی این امر خطیر را به سرانجام رساند .
در پایان جلسه از آقای اکبر خلیل پور (آبدار روستای شادآباد مشایخ ) به واسطه عملکرد ایشان در مدیریت مصرف ، کنترل انشعابات غیرقانونی همچنین به تعدادی از رابطین فعال روابط عمومی در سطح استان با اهدای لوحی از سوی مدیریت عامل شرکت آب وفاضلاب استان تقدیر به عمل آمد .





  • نوشته شده
  • در شنبه 23 اسفند 1399
  • تعداد بازدید 45