phone
تاریخ : پنجشنبه 13 بهمن 1401
کد 60

جوابیه مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب وفاضلاب استان به سخنان معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز مبنی بر وجود یک نوع جلبک در آب شرب شهر تبریز

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب وفاضلاب استان پیرو سخنان معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نشست خبری اصحاب رسانه مبنی بر وجود یک نوع جلبک در آب شرب شهر تبریز جوابیه ای صادر نمود.
به گزارش دفتر روابط عمومی آبفای استان ،  خانم دکتر نیک مرام مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب وفاضلاب استان ، پیرو انتشار خبری مبنی بر وجود یک نوع جلبک در آب شرب شهر تبریز توسط معاون محترم تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نشست خبری اصحاب رسانه،جوابیه ای به شرح ذیل صادر نمود :
 بدینوسیله به استحضار می رساند این شرکت بعنوان توزیع کننده آب، با استفاده از مجهزترین دستگاههای آنالیز شمالغرب کشور و به همت تلاش متخصصین مجرب بصورت شبانه روزی و مستمر آب شرب مصرف کنندگان گرامی را پایش می نماید و تاکنون تمامی پارامترهای آزمایش شده مطابق با استاندارد ملی 1053 در محدوده مطلوب کیفی بوده و هیچ گزارشی مبنی بر وجود عدم انطباق کیفی از طریق سازمان ناظر ( مرکز بهداشت استان) به این شرکت واصل نگردیده است.
اظهار نظر در خصوص شناسایی جلبک در آب نیازمند ارائه مدارکی مبنی بر نوع جلبک شناسایی شده، تاثیر جلبک شناسایی شده بر سلامت، پتانسیل بیماری زایی و ...  همچنین ارائه مستنداتی دال بر اطمینان از صحت و دقت آزمونهای انجام یافته می باشد. لذا مقتضی است بمنظور تنویر افکار عمومی و اثبات ادعای مطرح شده مستندات مورد نیاز ارائه گردد.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 13 بهمن 1401
  • تعداد بازدید 34