phone
تاریخ : چهارشنبه 22 تير 1401
کد 50

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب آذربایجان شرقی در خصوص قطعی و افت فشار آب شرب برخی از نقاط کلان‌شهر تبریز توضیحاتی را ارائه کرد .

خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در دلیل قطعی آب برخی مناطق شهر تبریز از روز گذشته تاکنون را ناشی از بروز حادثه بر روی شیر فلکه 800 میلی متری خط انتقال اصلی عنوان کرد.
به‌گزارش دفتر روابط‌عمومی آبفای استان، محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقي در خصوص قطعی آب شرب برخی از نقاط کلان‌شهر تبریز گفت با عنایت به حادثه پیش‌بینی‌نشده افتادگی زبانه شیرفلکه ۸۰۰ میلی‌متری خط انتقال اصلی چاه‌های هروی، قزلجه میدان، سعیدآباد که از ساعت ۲۳ مورخ ۲۰ تیر به وقوع پیوست و به‌دنبال این حادثه آب مناطقی از شهرک‌های یاغچیان ، پرواز ، سهند ،کوی دادگستری و کوی فردوس دچار افت فشار و قطعی آب گردید .
وی ادامه داد با وقوع این حادثه پیش‌بینی‌نشده اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب استان باعملیات شبانه در محل حاضر شده و اقدام به ترمیم شیرفلکه فوق نمود که خوشبختانه توانستند تا ساعت ۶ صبح نسبت‌به رفع مشکل اقدام نمایند .

مهندس خانی افزود:   با تلاش کارکنان آبفای استان تا ظهر امروز براساس گزارشات میدانی و اخذ شده مشکل قطعی آب  همه نقاط یاد شده برطرف گردیده و در حال حاضر  آب پایدار در همه نقاط کلان‌شهر تبریز در جریان می باشد .



  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 22 تير 1401
  • تعداد بازدید 78