phone
تاریخ : پنجشنبه 17 تير 1400
کد 24

پروژه آبرسانی کردکندی شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی روستای کردکندی شهرستان بستان آباد با حضور نماینده مردم شریف بستان آباد و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان ، پروژه آبرسانی روستای کردکندی شهرستان بستان آباد با حضور نماینده مردم شریف بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ، قائم مقام شرکت ،  فرماندارشهرستان و دهیار روستای کردکندی به بهره برداری رسید.
مهندس ایمانلو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح گفت : این پروژه با هدف تامین آب شرب و نیاز حیاتی اهالی کرد کندی ، افزایش بهره ‌وری پایاب سد وحدت و کاهش استفاده از آب های زیرزمینی و درنتیجه جلوگیری از فرونشست زمین اجرا شد.
دکتر نوری نماینده مردم شریف شهرستان بستان آباد در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات انجام یافته در زمینه اجرای پروژه های آبرسانی توسط شرکت آب وفاضلاب استان ، به مقوله کمبود و بحران آب در کشور و استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت همه باید در این خصوص جدیت و اهتمام کامل داشته و نسبت به آگاهی سازی همه هموطنان نسبت به کمبود آب کوشا باشیم .
پروژه آبرسانی (آب شرب ) کردکندی با مشارکت فرمانداری و همکاری امور آب شهرستان ، شورای اسلامی و دهیاری کردکندی با اعتبار 5/1 میلیارد تومان به انجام رسیده است که  شامل حفاری و لوله گذاری به متراژ ۳۲۰۰ متر، اجرای شیرفلکه و منهول، مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ و افزایش دبی ۲۵ لیتر بر ثانیه می باشد .
اهداف کمی اجرای این پروژه تامین آب شرب و نیاز حیاتی اهالی کردکندی و اهداف کیفی آن 1- افزایش بهره وری پایاب سد وحدت 2- کاهش استفاده از آب های زیرزمینی 3-جلوگیری از فرونشست زمین می باشد .
در ادامه حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب ، وی به منظور بررسی وضعیت آب شرب شهرستان بستان آباد ، با حضور در دفتر فرمانداری  با نماینده و فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد . در این دیدار از سوی نماینده مردم شریف بستان آباد و فرماندار ، لوح تقدیری به پاس تلاش ها و پیگیری های  مهندس ایمانلو در اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان و از جمله خط جدید آبرسانی آّب شرب شهر جدید کردکندی به وی اهدا گردید .  











  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 17 تير 1400
  • تعداد بازدید 56